الاثنين، 7 يناير 2019

بعشق مصر .✒..محمود رمضان 💻

((خواطر محمود رمضان ))
                (( بنعشق مصر))
                   (( انا ليكى ))
          انا ليكى يا بلدى انا ليكى
             انا ابن اللى بيحميكى
              القلب متعلق بيكى
             يا مالكة الروح بأديكي
             انا فرحك انا جراحك
             انا بمسح دمع عنيكى
           انا ليكى يا بلدى انا ليكى
           لو فية ما بنا حدود وحدود
               حبك وعد ومكتوب
     بإشارة من ايدك ارجع ونور لياليكى
            انا ليكى يابلدى انا ليكى
               مهما سهرات اليالى
              حبك فى القلب  غالى
           انا شارى يا بلدى انا شارى
             ومهما كان مهرك غالى
            ها طوى الايام والليالى
                واجيبة لحد رجليكى
           انا ليكى يابلدى انا ليكى
            انا ابنك اللى بيحميكى
          وبى روحى يا بلدى افديكى
            من كل غدار طمعان فيكى
             انا ليكى يا مصر انا ليكى
                  (( تحيا مصر))
خواطر محمود رمضان

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق