الخميس، 13 ديسمبر 2018

افتكرتك حبيبي ...✒جابر عبد القادر....💻

«المهم حبك عايش في قلبي»
                      «بقلم جابرعبدالقادر»
                       «افتكرتك حبيبتي»
*****************                   
في اية كل دة علشان قلت انا مسافرظروف          شغلي كدة اعمل اية مصلحتي فلوسي بره
اسبها انا قلت ليكي من قبل انا اجيلك يومين
عاوزه ايه اكتر من كده وحين اجيب الفلوس
من بره اعمل مشروع هناارحميني شويه كل
*********************           
لمه اجي هنا تقلبي وشك لي كده انا لاحرمك
من اي شيئ طلباتك مجابه كله لمه اجي اجبلك
احسن حاجة في الدنيابس لو جيت تاني وشكلك
كده انتي حره ارحميني شويه انا باجاي من تعب علشان ارتاح معاكي انتي نسيتي حبنا وانت تعرفي
**************************         
جدا مفيش حد في قلبي غيرك انتي وانا بعمل
المستحيل علشانك انت شوفي الاول كنتي ايه
انا وانتي كانت عيشتنا كانت زي دلوقتي ارجوكي لازم يكون في حب انا لا اعرف حد بره خالص-
***********************           

 ياحبيبي تعاله ادخل من البلكونه الجو بارد جدا
 انت عارف بحبك اوي بس انت متزوج بره وعندك اولاد واناعرفت ومش عاوزه اكلمك انا عارفه انت بتجبلي كل حاجة بس انت المهم في حياتي انا محرومه منك انت في شغلك وبتروح الي بيتك
*************************           
التاني واناهنا وحدي انت مش فاهم الزوجة مش عاوزه اي حاجه غير زوجها هوحياتها وكل شيئ
لي مش الهدايه ولا الفلوس قبل ان تسافر كانت
الدنيا جميلة اوي علشان كنت في حضني وقلبي
انت تاتي يومين لا ينفع يا حبيبي والزوجه التانيه
***********************           
مرتاحه معاك بعد ايه لمه معاك فلوس وشركات انا
لي في كل ده ولا انت ناسي انا عملت كده بعد ماكانش معاك مليم واقفت جنبك واشتغلت معاك
وكل شيئ كنت بكتبه في حسابك بس بلاش الاهمال
**************************             
لي علشان انت تخسرني وانت عارف انا ممكن اعمل اية يا حبيبي انا مازل احبك وانت تعرف كده ولوكنت لا احبك واسئال عليك بس لمه عرفت بانك متزوج
***********************             
وعندك اولاد سمحني يا حبيبي مصلحتي اهم من اي شيئ في الدنيا كله تعبي وعمري تيجي واحده آخره تاخذ كل ده معلش اكتبلي نصف الثروه لي-
************************************   

مين قال لكي اني متزوج بره الذي قال لكي إنسان شيطان عاوز يخرب بيتنا قال لكي عندي اولاد انت عارفه كل حاجه ليكي كل شيئ ياحبيبتي خلاص اجيلك بعده كده اربع ايام في الاسبوع •
**************************         
 اكتب نصف الثروه لو لسه بتحبني انا مازلت احبك         وانا لا اطلب منك غير حقي• طب ممكن لمه اجاي المره التانيه علشان معاد الطياره يا حبيبتي•
**************************             
 حبيبي انت عارف اجيلك هناك واعمل معاك حاجه مش كويسه انا بحبك لااقدر ابعد عنك علشان نكون
احباب معا والمره القادمه تعمل حسابك ماشي ياحبي•  *                   *****************
 حاضر يا روحي انتي حياتي وعمري تعالي توصليني منه لله الذي قال لي روح اتزوج •بتقول حاجه يا            حبيبي لا بدعيلك•
**************************           
                «جابر عبد القادر»
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق