الاثنين، 28 سبتمبر 2020

برىء منك بقلم الشاعر ياسر عبد الحميد

 برئ،،، منك،،، ✍️

**************

بلاش،، ف عتابك،، الساذج

تتمني،، تقولي،،، كلام،،

لإني بجد،، انا،، مليت

صحيح،، حبيت،،،!!!

و عشتلي،، وقت ف،، الاحلام

و سيبتيني،، لكن،، حنيت

و ف رجوعي،، لاقيت،، صدك

و كنت،، اشتاق،، لطول ،، ردك

لقيتني،، اخدت،، من وقتك

و ما،، اهتمتش،، بوداعك

ولا،،، اتأثرت،، بمشاعرك

أنا اللي بنيت،، علي خداعك

طريق،، أحلام،، بيوصللك

و جاي،، دلوقت،، اقولهالك

و اوصف،، حالي،، مع حالك

يا،، فاتنة،، الكل،، بدلالك

عن،، نفسي،، برئ،، منك

بتبكيلي،، بدموع ،، تماسيح

و كدبك،، ليا عشق،، صريح

و غدرك،، باب،، مالوش مفاتيح

و جاية تقولي،، أنا،، بهواك

ما كنت ملاك،، و غربتيني ببعادك

و حتي الحب،، موتيه،، بعنادك

كسرتي الصورة بالبرواز،، و ايه فادك

و راجعة تقولي من تاني،، انا فاكراك

بقولهالك انا نسيتك،، ،، ف مواضيعك

و زي ما بعتي يوم،، الكل،، راح،، ابيعك

كسرتي،، الحلم جوايا،، و انا،، بطيعك

و مُش ندمان،، عشان صديت،، ف يوم بابك

************************
شعر / ياسر عبد الحميد،،، ✍️
************************

ربما تحتوي الصورة على: ‏‏شخص واحد‏، ‏‏‏وقوف‏‏، ‏نص مفاده '‏بری م منك شعر / ياسر عبد الحميد‏'‏‏‏

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق